Tema: Re: Dviguba pilietybė
Autorius: Audrys
Data: 2018-09-30 15:23:05
nu tu durnas, nes manai, kad ozhio rusijoj kas nors bijo :D cia ozhys bijo,
su apsauga vaiksto, nors atseit jis nugalejo visa tsrs :D

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:popv5b$jtr$4@trimpas.omnitel.net...

Noreciau buti svolaciu tuomet mane visame pasaulyje zinotu ir zavetusi, o
Rusijoje bijotu. Dabar esu tik durnas. Ne visiems pasiseka gyvenime gimti
svolaciais. Neverk, kad ne Landsbergiu gimei. Visi aplinkiniai ne
landsbergiais gime