Tema: Re: Dviguba pilietybė
Autorius: Audrys
Data: 2018-09-30 10:10:12
nu tai ziuri tinkamu dvigubai pilietybei saliu sarasa ir kur yra pinigu bei
susijusiu su lietuva.

"For example John Smith"  wrote in message

Kai buvo paskelbta "Idėja lietuvai" ir pirma vieta atiteko dvigubos
pilietybės idėjai, aš dar tikėjau, kad tai tikra, nors kažkaip buvo
keista ir liūdna, kad idėjų nėra.
Dabar neįsivaizduoju kaip patikėti, kad tai buvo tikra. Bet, pripažįstu,
kad suorganizuota tobulai.
Tikėjau ir žiniasklaidos laisve, bet kai nepaskelbta nenaudinga žinia,
tai jau kažką sako.
Tai lieka vienas klausimas kas ir kam moka? Čia matyt subtiliau dirba už
masiųūlį ir mgbaltiką.