Tema: Re: raudonas skuduras
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-09-12 22:46:53
Auksiniai saiukstai yra bandiugu darbas. Nei vienas bandiuga niekada
nebalsuos uz Landsbergio valdzia

"V. Landsbergis. Prokurorų tylėjimas"
delfi.lt/news/ringas/politics/v-landsbergis-prokuroru-tylejimas.d?
id=74995244
senam pamazgyne pamačiau vėl tampomą tikrą, o ligi šiol stropiausiai
dangstomą, nusikaltimą. Tai Juro Abromavičiaus kerštingas nužudymas 1997
m. sausio pabaigoje. Kaip tik praslinko 20-metis, verta priminti.
Pasakoja Jonas Maskvytis:
„Kokią kontrabandą varė, visas Kaunas tada žinojo, ką išdirbinėja Kauno
saugumiečiai. Ir mergom prekiavo užsienyje, o apie kontrabandą ten
cigarečių ar alkoholio, tai iš viso nekalbėsim, kokie ten milijonai
ėjo.“ (Žr. V. Landsbergis. Ilgosios dramos užkampiai. Apie Juro
Abromavičiaus žūties tyčinį netyrimą. V., 2012, p. 59).
Juras Abromavičius lindo į duomenų bazę kompiuteryje, ten kažkokius
dokumentus tikrino, ir jį užtiko. Jis atvažiavęs į Septintąjį fortą ne
man vienam  daugiau buvo žmonių  skundėsi: sako, mane pagavo lendant į
tas jų duomenų bazes. Jis ieškojo tų mašinų, kurios turėjo būti
konfiskuotos, daug dirbo, ir jų nerado. O ten buvo baisūs pinigai. Jeigu
tu nekonfiskuoji, neatimi, nepasodini, tai tu paimi daug pinigų. Ir jis
sekė [nusikaltėlius]. Jis sako: dabar nežinau, kas bus. Jau dabar nežinau
kas, nes sako, mane pagavo tą dalyką tiriant.“ (Ten pat, p. 58).
Kartoju, ši istorija vieša, iš Seimo komisijos oficialios stenogramos,
bet niekam nereikalinga. Ligi šiol! Kad nereiktų teisininkams vartyti
stenogramų, mano paskelbta patogiose dokumentų knygelėse 2008 ir 2012
metais. Platinta. Įteikta, ir ne sykį, Generalinei prokuratūrai. Vaizdas,
regis, toks baisus, kad naujai gautų duomenų netyrimas  prokurorų
tylėjimas!  tęsiasi vėl 10 metų.