Tema: Re: raudonas skuduras
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-09-12 21:12:48
"N. Oželytė: dalį žmonių V. Landsbergio nešama šviesa dirgina"
delfi.lt/news/daily/lithuania/n-ozelyte-dali-zmoniu-v-landsbergio-nesama-
sviesa-dirgina.d?id=76094153
„Profesoriau, aš jums nieko, nieko nelinkiu. Nieko nelinkiu, nes visko
duota tiek daug, kad semiam ir semiam: vieni žavisi, kiti piktinasi,
treti myli, kiti neapkenčia, ir dar vis negana. Vis pasakote kažką
naujo“,  sako N. Oželytė.
„Tu negali reikalauti, kad žmonės iš karto suprastų, kad tai jiems
gydomoji šviesa, negali reikalauti, bet iš to, kaip į jį reaguoja
jaunimas  vau, V. Landsbergis jaunimui absoliutus autoritetas, aš tą
mačiau iš to, kaip jauni žmonės klauso“,  dėstė N. Oželytė.
N. Oželytė priminė, kad V. Landsbergis parašė 138 knygas ir iki šiol
tebegeneruoja naujas idėjas. Jos nuomone, profesorius sau leidžia būti
toks, koks yra, o toks žmogus gali būti tik tada kai jo kambaryje nėra
šiukšlių. „Tai didelė dvasinė prabanga“,  sakė pašnekovė.