Tema: Re: Tai klumpiai gavo skurliu per snuki ir pasislepe po lova ....
Autorius: RaR
Data: 2018-08-24 09:38:29
Klausei ar teisėta. Na tai ir atsakiau, kad tikriausiai neteisėta, bet
tų smulkių pažeidimų vos ne kasdien kiekvienoje šalyje padaroma maždaug
tiek, kiek yra gyventojų. Nesuprantu, ko į tokias smulkmenas kreipti
dėmesį. Gi net nieko nenužudė, net nesumušė. Kalinį galbūt nuvežė į
ekskursiją - baisus nusikaltimas, vertas didžiųjų pasaulio agentūrų
dėmesio. Apie tai trimituojantiems reiktų užsičiaupti ir pagalvoti, ar
tikrai verta bent išsižioti dėl tokio įvykio.