Tema: Re: Tai klumpiai gavo skurliu per snuki ir pasislepe po lova ....
Autorius: Audrys
Data: 2018-08-23 21:48:09
tai viskas teiseta ir pagal istatymus, ar tik tiek ir gali pasakyt, kad tau
px?

"RaR"  wrote in message news:plmv6e$anj$1@trimpas.omnitel.net...

Nežinau, buvo ten kas ar nebuvo, bet jei amerikonai ir buvo atsivežę
kokį arabų teroristą Lietuvos kalėjime palaikyti, tai tame tikrai
nematau jokios bėdos. Ir niekam tas arabas nerūpėtų, jei ne kurių
politikų vidinės kovos.