Tema: Re: Lietuvos ruso patarimai vatnikams, kazkur nuo 15 min.
Autorius: RaR
Data: 2018-08-24 09:31:17
O tai ko rėkiat kad blogai?

Emigruot nesiruošiu, o ir emigrantai po truputį grįžinėja, bent jau mano
giminės. Kol be vaikų, kol negalvoja apie nuosavą nekilnojamą turtą, tol
tas didesnis atlyginimas atrodo labai gerai - už atliekamus gali daugiau
visokių aifonų prisipirkti. Dabar va giminaičiai ieškojo Anglijoje namo
pirkti kokius metus, ir staiga nutarė į Lietuvą grįžti. Pažįstami
Briuselyje irgi metus ieškojo namo, bet nusprendė butą išnuomoti ir namą
nuomotis. Be 0,5 limono nieko neįpirksi, bankui sumokėsi dar tiek pat,
perkant 10% kainos sumoki valstybei, NT mokesčiai kasmet irgi
tūkstančiais skaičiuojami (skirtingose savivaldybėse skirtingai),
parduodant vėl mokesčius kažkokius mokėti. Žodžiu, ten laiko tik
garantuotas darbas pagal specialybę su labai nebloga alga. Kitu atveju
tuoj pat grįžtų į Lietuvą.

Buvom šią vasarą pas draugus Prancūzijos vidury (prancūzus). Tai tikrai
niekuo negeriau ten jie gyvena. Provincijoje vaizdas geresnis nei pas
mus, bet, pvz., palyginus automobilius su Vilniumi, tai jau vaizdelis
prastesnis, ir šiaip skundžiasi, kad gyvenimas blogėja. O kai čia įmeta
visokių nesąmonių, kaip Vakaruose viskas pigu - tai juokas ima.