Tema: Re: Lietuvos ruso patarimai vatnikams, kazkur nuo 15 min.
Autorius: RaR
Data: 2018-08-23 22:42:32
Nu tai jūs sėdite Lietuvoje ir rėkiate kaip blogai čia gyventi. Šiaip
jau jeigu labai blogai ir negali nieko pakeisti, nes aplink durniai arba
žvėrys, varai ten, kur geriau - sienos atviros, tuo labiau kad visai
netoli yra buvusioji tėvynė, kuria žaviesi. Bet jei esi lūzeris, tai
žinai, kad ten tau bus dar blogiau, todėl belieka rėkti "aš nekaltas,
aplinka kalta".