Tema: Re: Klausimas.
Autorius: Alvidon
Data: 2010-08-06 18:42:05
Tiek to, tingiu aš jau su tavim, vistiek beviltiškas...

"bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message news:i3gagm$i2c$1@trimpas.omnitel.net...

Išrinksiu tik du sakinius (daugiau paprasčiausiai tingiu):

"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> parašė naujienų news:i39a29$sra$1@trimpas.omnitel.net...
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> parašė naujienų news:i3elkc$2ab$1@trimpas.omnitel.net...
> Be abejo aš esu prieš ksenofobus

Gal apsieikime be makaronų, kurčias ausis kabinti jiems išsirinkai.
Trumpiau pasakius tai ne tavo nosiai.

P.s. Suplakei du skirtingus dalykus - teritorijos aneksija ir suvereno
teisių atsisakymas, matyti - vis dar nežinai kuo skirias tai.