Tema: Re: Klausimas.
Autorius: Alvidon
Data: 2010-08-03 17:45:29
Tai šitai akivaizdu. Vykstant pokyčiams visad dalis visuomenės
nepatenkinta ir nori "po senovei". Kaip ti išsirutulios šiuokart -
dar neaišku. Konfrontacija akivaizdi jau senokai. Katra srovė
nugalės - sunku prognozuot. Jei tavo minėta - vakarų civilizacija
žlugs ir matomai bus sutrypta musulmonų bei kitokių negrų,
žodžiu Romos Imperija numero duo. Jei man priimtinesnė -
vakarų civilizacija pasidarys ganėtinai vienalytė ir ksenofobiška
"kitiems" (kito kelio tiesiog nėra). Matomai įmanomas ir
variantas "nei tau nei man" - abu požiūriai gyvena kartu, tokia
tipo "dviejų greičių" civilizacija.