Tema: Re: Mire pirmasis Lietuvos tautos isrinktas prezidentas A.Brazauskas
Autorius: smokas
Data: 2010-07-04 10:12:22
Atmetus pirmosios tamstos komentaro dalies beletristika, gal butu
galima suzinoti tamstos "savigarbos" definicija? Chia kai komunistiniai
chameliai visus, kurie priesh ju patrsekretoriaus lavona keliais
nevaikshto, keikia ir ir meluoja ishsijuose - o jus savigarbishkai
apsisavigarbines pasisavigarbinate?

Tai gal ir buitiniame gyvenime taip savigarbinates? - kai prie jusu
moteri ar vaika keikia ar izeidineja, savigarbishkai patylite ir
pagarbasavishkai pasiplaunate?