Tema: Re: Mire pirmasis Lietuvos tautos isrinktas prezidentas A.Brazauskas
Autorius: bet_kas
Data: 2010-07-03 23:12:12
Atsiprasau, man partsekretorius buvo lygiai niekas.
Pacio puse gimines issaude (Mazosios Lietuvos istorija), kita puse baltoms
meskoms pasakas seke.
Bet tokiu putu/puliu nei is vieno islikusio neisgirsi.
Savigarbos nors laseli reik turet, jei jau ant kitu nusipjaut.

P.s. Jei labai domina S.Koreja (taip bandot reklamuot) bilieta i
viena puse galiu padovanot.

"smokas" <no@nop.nop> wrote in message
> Jei jau "klasikinius" posakius tamsta prisiminete - tai galiu kad
> melavimas ir puikybe taip pat kazkadaise shiame krashte blogybemis buvo
> laikomi - o jus apie savo partsekretoriaus lavona ritualinius shokius
> beshokdami tiek apsimelavote, kad gal geriau tu su savo sovietinio
> stiliaus nurodymais kas ir ka turi teise shneketi, pyzdink mielkim biesom
> i taip shirdziai miela Shiaures Koreja - ten to meshlino crenzuros ir melo
> komunistinio dvoko sochiai surasi...

>>> 01 25) "Ateityje Lietuvos Respublika pirmiausia tures gerai sugyventi su
>>> kaimynais. Kazin ar tai pavyks, jei kelsime balsa pries tarybine