Tema: Re: dujų kaina
Autorius: Audrys
Data: 2018-07-28 18:46:06
eik nax durneli, o dar geriau eik pas psichiatra.

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:pjh3m6$ikr$7@trimpas.omnitel.net...

> "Rusai klykė: Jūs ant mūsų dujų valgį gaminat!"
> "parodyk ta nuoroda kur klyke, triochala"

Suda tau ant pagaliuko, o ne nuoroda

> Ir cia islenda daunas ir pradeda pezet apie amb. :D

"Algirdas Grigaravičius. Raktai į Lietuvos stebuklą. Liudijimai iš pirmų
lūpų"
delfi.lt/news/ringas/lit/algirdas-grigaravicius-raktai-i-lietuvos-
stebukla-liudijimai-is-pirmu-lupu.d?id=77302821

Dėl kilusio bado 1916 m. lapkritį Vilniuje mirė 471 žmogus, gruodį  580,
1917 m. sausį  640, vasarį  719, kovą  850, balandį  daugiau kaip 1000.
Gyventojai privalėjo į surinkimo punktus pristatinėti metalo laužą, odas,
gumą, riebalus, linus, kanapes, giles, dilgėles, liepžiedžius, audeklus,
šerius, kaulus, gaišenas, vaisių kauliukus ir kt. Blogėjant padėčiai,
1917 m. rugpjūčio 21 d. įsakyta nusavinti varines durų ir langų rankenas.
Kasmet skelbtos viso derliaus, medžių, sodų ir net laukinių vaisių
rekvizicijos.

Raudėnų klebonas Kazimieras Pakalniškis 1917 m. liepos 15 d. dienoraštyje
apgailestaudamas rašė apie karo poveikį žmonių moralei: „Bėga pas
žandarus ir skundžia savo kaimyną, kam jis be vokiečių leidimo kiaulę
pjovė arba savo arklio nevedė į vokiečių mobilizaciją. [...] Patys
vokiečių žandarai man sakydavo: „Kad ne jūsų pačių žmonės, mes ničnieko
nežinotumėme, kas jūsų tarpe dedasi. Juk mes nemokame nei jūsų kalbos,
nei jūsų pažįstame, o, žiūrėk, už pusmečio apie jus visus puikiausiai
žinome! [...] Beveik kiekvienas žandaras  ar jis vedęs, ar nevedęs  turi
mylimą mergą, arba bobą, o kiti turi net po kelias
„mylimąsias“ (Liebchen), kurios savo „mylimiesiems“ žandarėliams apie
visus išplepa „būtas ir nebūtas istorijas“.

sodiečiai težinojo tik du kelius: ar būti po rusais, ar likti po
vokiečiais. Apie Lietuvą jie ir sapnuote nesapnavo.“ Nurodo gyvenimišką
to „tamsumo“ priežastį  visi turėję daug rusiškų pinigų, kuriuos bijojo
prarasti, jei Lietuva atgaus nepriklausomybę... per daug mūsų inteligentų
pabėgo į Rusiją, o lenkų veikėjai, artinantis vokiečiams, iš Varšuvos
nepasitraukė.
Ypač šėlsta prieš Antaną Smetoną ir jo šalininkus. Emilija Vileišienė dėl
tokio jų darbo noriai prisidėsianti prie bolševikų, kad tik nuverstų šią
Tarybą.“
Feliksas Meškis [Mieszkis, (18801955), kunigas, lenkų publicistas,
nepalankiai vertinęs lietuvių atgimimą ir jo perspektyvas] šaukė, kad
Lietuva, kartą mirusi, daugiau nebeprisikels, o šiandieną ji kaip
kūdikėlis mėgina savo kojomis žengti ir savo jėgomis krutėti, tačiau jos
balso dar nesigirdi, visa daroma slaptai nuo viešosios opinijos.“

Stulbino vien galimybė viešai kalbėti apie Lietuvos laisvę. Bet įdomesnės
mintys ir nuomonės, pasak Žadeikio, ėjo iš minios [...] Trečiasai balsas
iš minios pareiškė, jog Lietuva negali būti savistovi, nes neturi nei
druskos nei geležies.
-
Ar tik ne visu laiku populiariausio Lietuvos politiko AMB zodziai? Va is
kur kilo jo toks populiarumas.

Jeigu Brazauska ir jo rinkejus atpazinome tai reiketu ir Landsbergio
pasiieskoti.

"Žmonės, kurie sukūrė Lietuvą: nematytas A. Smetonos veidas, slapti
ginklai ir triuškinančios nesėkmės"
delfi.lt/news/daily/lithuania/zmones-kurie-sukure-lietuva-nematytas-a-
smetonos-veidas-slapti-ginklai-ir-triuskinancios-nesekmes.d?id=73644932
„A. Smetona ir A. Voldemaras nuvykę į Paryžių išgauna sąjungininkų
politinę ir finansinę paramą. Sąjungininkai sako vokiečiams pradėti
kautis su bolševikais“, - teigia A. Kasparavičius.
A. Smetona, būdamas Lietuvos Respublikos prezidentu ir sukūrė sąlygas
Lietuvos demokratijai... rinkimuose į Steigiamąjį Seimą, A. Smetona
administraciniais resursais nepasinaudojo. Būtent taip jis paklojo
pamatus demokratijai ir sąžiningiems rinkimams. Tačiau rinkimų rezultatai
jam buvo negailestingi. Už A. Smetonos vadovaujamus tautininkus balsavo
tik 1,7 proc. rinkėjų. Nebuvo gauta nė vienos vietos Steigiamajame Seime.
„A. Smetona buvo autoritetas profesionalams, o ne tautai“, - svarsto
istorikas N. Šepetys.
1923 m. lapkritis. A. Smetona ir A. Voldemaras atsiduria kalėjime kartu
su vagimis, smurtautojais ir žmogžudžiais. Priežastis  A. Voldemaro
straipsnis žurnale „Vairas”, kuriame aštriai kritikuojama tuometinė
Vyriausybė. Už tą straipsnį buvo nubaustas ne tik A. Voldemaras, bet ir
jį išspausdinęs A. Smetona. Jis turėjo sumokėti 2000 litų baudą, tačiau
atsisakė. Už tai ir buvo suimtas.
1940 m. birželio 15 d. neapykanta A. Smetonai apakino kai kuriuos
vyriausybės narius. Atkeršyti jiems buvo svarbiau nei valstybės likimas.
„A. Smetonos išvykimas praktiškai pareigų niekam neperduodant ir dar
labai gudriai suformulavus savo išvykimo priežastį sovietams sukėlė daug
galvos skausmo, nes žlugo jų planas labai sėkmingai aneksuoti Lietuvą
taip, kaip Latvijoje arba Estijoje“, - reziumuoja A. Kasparavičius.
prezidentas neatliko savo pareigos... tarptautinėje plotmėje mes būtume
kitokie“, - sako Vilniaus universiteto profesorius Alfredas Bumblauskas.
-
Bingo. Pasisake Varsuvos spec tarnybu ordinu kavalieriau. Beje, ka manai
apie Lenkijos vyriausybe emigracijoje, Londone? Tyli. Bijai, kad
tomasevskininkai tau snuki neisdauzytu?

"Karinis perversmas Lietuvoje: kas ir kodėl nuvertė valstiečių valdžią?"
delfi.lt/news/daily/lithuania/karinis-perversmas-lietuvoje-kas-ir-kodel-
nuverte-valstieciu-valdzia.d?id=73190690
„Lietuvoje lietuvių teisės komisaro kazokiškomis kanopomis mindomos, gi
žydams, lenkams ir bolševikams lobti renkami iš ūkininkų mokesčiai. Iš
biudžeto ūkininkams skiriami grašiai, o bedarbiams ir visokiems
tinginiams milijonai. Įsileidžiamas komunistinis kirminas griaužti sveiką
tautos kūną, o tikri Tėvynės gynėjai neranda darbo, turi badauti ir
skursti. (...). Tėvynės sūnūs, kurie kelia balsą prieš Lietuvos lenkinimą
ir bolševizaciją, nagaikomis laisvėje kapojami, arklių kanopomis mindomi,
tuo tarpu komunistams duodama pilna laisvė. Ar ilgai lietuvis kentės ir
duosis iš širdies išplėšti visų brangiausią jo kalbą, laisvę, tikėjimą“,
rėžė D. Trimakas.
-
Siandien Skvernekis ziebia Varsuvo saule

"Varšuvoje  slaptas S.Skvernelio ir J.Kaczynskio susitikimas"
delfi.lt/news/daily/lithuania/varsuvoje-slaptas-sskvernelio-ir-
jkaczynskio-susitikimas.d?id=75666373
įteisinti originalią pavardžių rašybą pagal lenkų kalbos taisykles asmens
dokumentuose.
-
ir Lenkijos pilietybe

"V. Pranckietis: dėl koalicijos būtų deramasi tik su LLRA-KŠS frakcija, ne
V. Tomaševskiu"
delfi.lt/news/daily/lithuania/v-pranckietis-del-koalicijos-butu-deramasi-
tik-su-llra-kss-frakcija-ne-v-tomasevskiu.d?id=76152637
-
Dar vienas uzpakali tepa vazelinu