Tema:
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-28 09:39:37
On Fri, 27 Jul 2018 19:37:22 +0000, Chong Bee wrote:

> nu tai reikejo pastatyti terminala ir atsivezti tu duju. Nereikejo
> pasirasyti monopolines sutarties su norvegais 10ciai metu.

Taip. Ir uz tai atsakingas Kubilius. Bet jis yra nepakaltinamas, nes yra
psichinis ligonis

"Psichopatai: kas vyksta itin pasitikinčių, bet sąžinės neturinčių žmonių
smegenyse?"
delfi.lt/sveikata/psichologija/psichopatai-kas-vyksta-itin-pasitikinciu-
bet-sazines-neturinciu-zmoniu-smegenyse.d?id=78058997
"Psichopatais vadina „socialinius grobuonis, kurie žavi, manipuliuoja ir
negailestingai skinasi sau kelia per gyvenimą. Jie visiškai nejaučia
sąžinės priekaištų ir neužjaučia kitų. Savanaudiškai pasiima tai, ko
nori, ir elgiasi taip, kaip nori, laužydami visuomenės normas ir lūkesčius
be jokios kaltės ar graužaties"
„Empatijos nebuvimas yra vienas ryškiausių psichopato bruožų“
Nemažai jų tiesiog tobulai tinka verslo ar politikos pasauliui ir jame
tiesiog klesti.
-
Ar atpazistate Kubiliu? Mano problema tame, kad as balsuoju uz
Landsbergio partija, o ten isitrynes psichinis ligonis. Jeigu Landsbergis
neistrauks iki sekanciu rinkimu tai balsuosiu uz Karbauski. Bet ten ir
vel problema, nes turi kita psichini ligoni - Skverneli.

"R.Dargis: buvo padaryta klaida, atsisakant „Achemos” dalyvavimo dujų
terminalo projekte"
verslas.delfi.lt/energetika/rdargis-buvo-padaryta-klaida-atsisakant-
achemos-dalyvavimo-duju-terminalo-projekte.d?id=60103009
"Achema" išleido studijai dėl terminalo statybos 1 mln. su kapeikom litų,
valstybė, berods, išleido 30 mln. litų", - teigė R.Dargis.
"Achemos" skaičiavimais, terminalas turėjo kainuoti 600 mln. litų, tuo
tarpu valstybės prognozuojama kaina - 2 mlrd. 400 mln. litų.
"Achema" turėjo valdyti 20 proc., akcijų ir planavo į projektą investuoti
apie 300-400 mln. litų. Tačiau Specialiųjų tyrimų tarnybai (STT) pradėjus
ikiteisminį tyrimą dėl galimo valstybės tarnautojų piktnaudžiavimo
tarnyba, projektas buvo sustabdytas. TRIMS TUOMETINĖJE ŪKIO MINISTERIJOJE
DIRBUSIEMS IR BENDROVĖS KŪRIME DALYVAVUSIEMS PAREIGŪNAMS BUVO IŠKELTA
BAUDŽIAMOJI BYLA, KURIOS NAGRINĖJIMAS DAR NĖRA BAIGTAS.
Dabar SGD terminalo įstatymas numato, kad didieji dujų vartotojai iš
būsimojo SGD terminalo bei koncerno "Gazprom" privalės pirkti po 25 proc.
jiems būtino dujų kiekio. Vadinamajai "25 proc. taisyklei" labiausiai
priešinasi daugiausia dujų Lietuvoje suvartojanti "Achema", kuri jau yra
pasirašiusi ilgalaikę dujų pirkimo sutartį su "Gazprom", ...
-
Kubilius taip nemano, nes neatsidure prie siuksliu konteineriu.
Atsakomybes nejautimas - psichinis negalavimas.

"Valionis: Lietuva sulaužė Latvijai duotą pažadą ir ilgam sugadino
santykius"
delfi.lt/news/daily/lithuania/valionis-lietuva-sulauze-latvijai-duota-
pazada-ir-ilgam-sugadino-santykius.d?id=77214933#cxrecs_s
A. Valionis sako knygoje teigia, kad per Latvijos premjero Valdžio
Dombrovskio vizitą Lietuvoje 2009 metais „pavyko sutarti, kad elektros
jungtis į Švediją eis iš Klaipėdos, o mes mainais padėsime latviams gauti
iš ES maždaug 45 milijonus eurų jų vakarinės dalies elektros tinklams
sustiprinti ir drauge už Briuselio pinigus statysime bendrą regiono
suskystintų gamtinių dujų terminalą šalia Rygos“.
Situaciją kitaip pasakoja buvęs premjeras A. Kubilius: „Aš nežinau jokių
pažadų, neradau jų atėjęs į Vyriausybę 2008 metais, o latviai ir estai
kaip tik pasakė, kad jų valstybės, vyriausybės, nenori statyti terminalo“.
Lietuvai ėmus savarankiškai statyti terminalą Klaipėdoje, Latvijos
vyriausybė apkaltino Lietuvą žlugdant regioninį projektą. Vėliau Latvija
blokavo Lietuvos iniciatyvą, kad jau veikiantis Klaipėdos  (bent dvigubai
Lietuvos poreikius viršijantis) SGD terminalas būtų pripažintas
regioniniu projektu ir gautų ES finansavimą.
-
Kubilius atejo i valdzio 2008 metais ir negirdejo, kad 2009 metais
Latvijos valdzia buvo atvykusi i Lietuva kazko tartis?

"R. Kuodis apie skirtingus mokesčius dirbantiesiems: tai kas vyksta, yra
pornografija"
delfi.lt/verslas/verslas/r-kuodis-apie-skirtingus-mokescius-
dirbantiesiems-tai-kas-vyksta-yra-pornografija.d?id=75765015
Dėl SGD terminalo iš karto buvo aišku. Sprendimas būtų atsisakyti dujų,
kas realiai ir įvyko. Dabar iš esmės dujas naudoja tik „Achema“. Realiai
pastatėme milžinišką terminalą „Achemai“, kuri, aišku, šito neprašė.
Klausimas, o kaip išlaikyti? Jo pajėgumas 4 mlrd. kubinių metrų per
metus, nors atmetus „Achemą“ tuoj naudosime tik kelis šimtus milijonų.
-
Ka daryti... kad is to beprocio Kubiliaus Delfis neimtu interviu ir
visuomene is savo atminties ji istrintu? Dekui socialdemokratams, kad tam
beprociui Kubiliui neleido atomines statyti.

"Seimas kitą savaitę spręs, ar pradėti Kubiliaus Vyriausybės veiklos
tyrimą"
delfi.lt/news/daily/lithuania/seimas-kita-savaite-spres-ar-pradeti-
kubiliaus-vyriausybes-veiklos-tyrima.d?id=77436049
-
Net uab'uose auditai atliekami. O cia valstybe kairen-desinen svaiste.