Tema: Re: Isprotejusi bezdzione su granata
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-08 20:04:57
> primesk kaip dabar saugu middle east.

Bbd as ant artimuju rytu. Kas ten dedasi man visai nerupi. Juo labiau,
kad su Tesla po desimtmecio jie tapsniekam neidomus.

> visoje planetoje butu saugiau jei visos salys sutartinai pradetu
> kiekviename zingsnyje pizdinti agresorius.
>
> t.y JAV kur nors isiverzia - ir visos salys pradeda pizdinti ju
> konsulatus, laivus, samaliotus ir bazes. Pries visa planeta nepakariautu
> net tokie pidorai kaip JAV.

Taika visame pasaulyje egzistuoja tik todel, kad ja priziuri
JAV.Venesuelos zmones amerikonasm bybi ciulptu, jeigu tik amerikonai
sugriztu. Ten pas juos baisiau, negu pas Lukasneka ir net kai buvo
Rusijoje kai butyelis Royalio kainavo Maskvoje 90,000 rubliu.

"Infliacija Venesueloje pasiekė 13 tūkst. proc."
delfi.lt/verslas/verslas/infliacija-venesueloje-pasieke-13-tukst-proc.d?
id=77931399
Lotynų Amerikos šalis turi didžiausias pasaulyje įrodytas naftos
atsargas... užsienio skola siekia apie 150 mlrd. JAV dolerių
-
Visa laime, kad Lietuva neturi naftos.

"Kaip žlugo kadaise galinga Venesuelos ekonomika"
delfi.lt/verslas/verslas/kaip-zlugo-kadaise-galinga-venesuelos-
ekonomika.d?id=78056529
Nuo 2004 iki 2015 metų šalis, turinti didžiausias pasaulyje naftos
atsargas, gyveno viso pertekus ir, sparčiai brangus naftai, uždirbo apie
750 mlrd. JAV dolerių.
Vis labiau įsisukanti krizė darbo užmokestį pavertė beveik beverčiu  už
minimalų atlyginimą dabar galima įsigyti tik puse kilogramo mėsos.
Jungtinės Valstijos taip pat yra pagrasinusios nustatyti naftos embargą,
o tai Venesuelai reikštų katastrofą, nes Vašingtonas perka trečdalį
šalyje išgaunamos naftos ir užtikrina 75 proc. likvidumo.