Tema: Re: Isprotejusi bezdzione su granata
Autorius: Audrys
Data: 2018-07-06 10:13:42
o, importuotas suskis pradejo kaip tikras vietinis ozhys bliaut  apie mano
issilavinima :D:D
varyk kerzus pavaksuok - gi gali tekt vel persiaut.

"KandysRomka"  wrote in message news:phmu8n$bks$1@trimpas.omnitel.net...

Tu man patinki, as taves niekad neuzblokuosiu :) Toks be issilavinimo,
kaip mazas pinceriukas priristas ant sniuro, skalyji ant visu kiek tik
sugebi. Pakeli ir nuotaika kartais :)