Tema: Re: Vis dar klumpes neimoksta triest vakarietiskai ....
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-02 18:32:12
Tavo lygio kliedesius, Audry, mane mokykloje moke. Kol buvau toks pat
berastis kaip tu tol tais kliedsiais buvo uzpildyta mano galva. Kad
suprasti jog tai yra kliedesiai reikejo nemazai skaityti ir lavintis. Ne
visiens tai duota dievo. Ar tau priminti anekdota apie bezdzione, kuri tu
taip ir palikai be atsakymo?