Tema: Re: GARSI SALIS
Autorius: Audrys
Data: 2018-06-20 09:55:03
nu jo partshkoloj destymui atrinkdavo peles, o ne karshtus komunistus :D

p.s. bek paciulpk ozhiui, o tai apie slapdesre iskrypusiai galvoji

"Tomas"  wrote in message news:pgbvcm$id0$1@trimpas.omnitel.net...

Prie visu valdzhiu kiek pamenu tiko tulas AMB, o gryba prie komunistu buvo
viso labo kontoros pele.
O apie pigia shlapdeshre tavo meiluzhis svajoja garsiai keletu postu
auksciau.