Tema: Re: GARSI SALIS
Autorius: Audrys
Data: 2018-06-19 10:04:36
tik visiskam durniui gali tikti prie visu valdziu (iskaitant komunistu)
tikusia gryba.
toks durnius kaip tu net nepajegus suvokti turintis seimininka, nes laisve
suvokia tik kaip keliavimo laisve paskui slapdesre.

"Vitas"  wrote in message news:pga2rr$5qg$1@trimpas.omnitel.net...

Priešinai nei tau, man šeimininko nereikia. Todėl man ir Grybauskaitė gera
prezidentė. Esu laisvas žmogus ir lankiausi visuose tavo išvardintuose
kraštuose. Beje, buvau ir tavo tėvynėje ne kartą.