Tema: Re: Prezidentas Arvydas Juozaitis
Autorius: svyt
Data: 2018-06-12 18:03:08
Man juokingiau Usackas, tipo centras, nei baltasis nei raudonasis.
 Kvailelis, portugalai uz ji nebalsuos vistiek, nes ne
 tomasevskis, lietuviai nebalsuos, nes lietiviams tas pats kas
 tomasevskism

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/