Tema: Re: omnitel.klausimai
Autorius: Audrys
Data: 2018-06-07 18:44:23
taip, klausimu nebeturiu, tavo diagnoze man aiski ir tolimesnis tavo pezalu
skaitymas beprasmis.

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:pfbgo7$pfb$3@trimpas.omnitel.net...

On Wed, 06 Jun 2018 23:41:14 +0300, Signalizacija wrote:

> kam tu Vidai beždžiones pravardžiuoji gintu vadindamas

Na as juk nezinau. Audrysui kantriai aiskinau ir, pasirodo, jis nera
bezdzione. Daugiau klausimu lyg ir neturi. Su Gintu sunkiau sekasi. Bet
Gintas juk geriau, negu i Lietyuva verslininkai privarytu 200,000
bezdzioniu. Jeigu kiekvienas zmogus atvestu i prota po viena tai is
Afrikos nereiketu skolintis