Tema: Re: Triguba pilietybe
Autorius: svyt
Data: 2018-05-27 13:17:34
O prasme kokia? Naturalu, kad sovietmeciu buvusi agrarine
 atsilikusi salis, kur 80 proc gyventoju dirbo zemes ukyje,
 perejus prie siuolaikines ekonomikos, kur zemes ukyje uzimti 5
 proc gyventoju, pajus laisvos nekvalifikuotos darbo jegos
 pertekliu.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/