Tema: Re: reikia imti pavyzdi is lenku
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-05-21 22:29:58
matomai tau su skaiciu suvokimo problemos.... Tokiam, kaip tamsta, patekiant skaicius, reikia apibrezti raudonai i kuriuos ziuret, o tai is puslapio numeri susumuotum.

Taip buvau idejes puslapi, bet ten pazymeta, kurie zuve, kurie istremti, o is tremties nemazai grizo. Tad reiktu but geram glusiui, kad nuzudytus sumuot su istremtaisiais :)