Tema: Re: Ryt bus daug verksmo
Autorius: Audrys
Data: 2018-05-15 15:35:36
ka, buki, apie savo diseri kliedi ? tu vargiai ir aukstojo diploma turi,
nors bendrai pagal bukuma tai primeni baigusi kpi

"Tomas"  wrote in message news:pdehq7$b6q$1@trimpas.omnitel.net...

Ar ash ja vertinu? Ar privalau zhinot jos visus darbus? Man pakanka tiek,
kiek zhinau apie ja, ir mane tai tenkina. Ash ir savo diserio detales
vargiai atsimenu, bet nesikankinu del to. O jei gryba tau tiek idomi iki
smulkmenu, tu ir domekis, turesi staba, turesi ka garbint.