Tema: Re: Gintai, audry! Va jums ideju pergales dienai!
Autorius: Audrys
Data: 2018-05-06 19:34:26
nu vel eilini karta irodei, kad esi fashistelis, garbinantis hitleri.

"Tomas"  wrote in message news:pcn548$gqa$1@trimpas.omnitel.net...

Jo, piernykas su nepagarbiu uzhrashu apie GItleri mane irgi pradziugino.
Isivaizduoji, zhmogelis teishgali 40 metu senumo rusishkos gamybos tazika
turet, bet isivaizduoja, kad yra pranashesnis uzh Adolfa. Uzh zhmogu, kuris
per 6 metus ish pelenu ir griuvesiu, po versalio sutarties,
hiperinfiliacijos ir didziosios depresijos prikele Vokietija, padare ja
viena galingiausiu pasaulio valstybiu. Kazhin, ar reikia putinui dziaugtis,
kad ji palaiko ir renka toks elektoratas? Ar liudeti? Putinas gi ne
kvailys....