Tema: Re: Kaip slapta tapti Visatos valdovu ir kad apie tai nesužinotų sanitarai:
Autorius: Bronco
Data: 2018-03-21 01:25:36
On 2018-03-20 10:32, Linas Petkevičius wrote:
> Buvau linkes ir as tiketi tokia versija, bet cia labiau, kad jis kalba
> ne Kremliaus pozicija, o tokius briedus, kad Kremlius ji laiko kaip
> nepavojinga durneli, kuris savarankiskai sugeria tam tikras liaudies
> reakcijas.

Aš šitą seną jaunų berniukų mylėtoją seniai stebiu, tai, sakyčiau,
situacija yra maždaug tokia, jog jis transliuoja 50% visiško briedo (gal
senatvinis marazmas, gal dūmų uždanga, bbz), 25% tikslingo melo, likę
25% yra realios ateities įvykių tikimybės.

Pvz. jei kažkuo absoliučiai neįmanoma patikėti, o Žirinovskis tai staiga
ištransliavo į eterį, tai jau gali drąsiai primest mintyse, jog kalba
eina gal ir ne apie šimtaprocentinį ateities scenarijų, bet apie
galimybę, kurį iš kategorijos "neįmanoma" staiga persikėlė į kategoriją
"pasirodo įmanoma, o gal net tikėtina". Maždaug taip.