Tema: Re: FAQ: Kaip slapta tapti Visatos valdovu ir kad apie tai nesužinotų sanitarai:
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-03-20 12:27:06
a) pavadine savo prezidenta Visatos valdovu, jie ketina panaikint Lietuvos prezidenturos institucija? Man tokie ju planai negirdeti. Svarsto Rusijos valstybines institucijos toki plana?

b) „ES susivienijo dėl ekonominių sankcijų Rusijai pratęsimo“, – parašė D. Tuskas tviteryje, ES lyderiams aptarus šį ribojamųjų priemonių klausimą viršūnių susitikime Briuselyje.
https://pasaulis.lrytas.lt/ivykiai/2017/12/15/news/es-lyderiai-susitare-pratesti-sankcijas-rusijai-3905555/