Tema: Re: Kokia kalba raso Delfi?
Autorius: Marux
Data: 2010-04-20 12:18:44
Vel klaidingas klausimas :) Tai LENKAI UZSICIKLINO ant musu pasu. Visiems ta
tvarka tinka, tik lenkai verkt pradejo, pateikdami niekinius argumentus, o
Lietuvos vyriausybe puole pataisymus inicijuot, Lietuvos seimas juos
svarstyt. Butu juokinga, jei nebutu graudu
Ir prie ko cia spauda? Jei kazkokius istatymus pazeidzia spauda ir tau tai
nepatinka, duok i teisma :)