Tema: Re: duju kainos
Autorius: Zygimantas
Data: 2010-04-16 17:31:37
1. galima sutikti, kad "Matrux" kilęs iš kaimo ir mieste gyvena neseniai.
2. galima patikėti, kad "Alvidon" kadaise mokėsi univere.
3. išvada: "Lietuvoje geriau gerbti ir mylėti šunį, nei mužiką" teisinga nuo baudžiavos laikų,
   tik šiandien dažnai vietoj šuns naudojamas kompas arba BMW...

"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> parašė naujienų pranešime:hq9qss$on$1@trimpas.omnitel.net...