Tema: Re: Katastrofa
Autorius: shrvi
Data: 2010-04-14 11:55:38
As girdejau, kad Rusija pradejo bendradarbiauti su ateiviais, pats maciau
kaip jie bendravo. Trbut susitare del nuzudymo.
:-))
O jeigu rimtai - kalbejau su draugais lakunais (du civilines aviacijos ir du
kerines), ju politiniai poziuriai neutralus, tai vat jie vienareiksmiskai
pasake - akivaizdu, kad klaida ekipazo.
Butu labai kvaila organizuoti tokia tragedija Rusijos teritorijoje ir per
tokias metines.
P.S.: Nebjok tu taip Rusijos.