Tema: Re: Bulgarijoje bus baudziama uz GMO auginima
Autorius: BishopaZ
Data: 2010-03-25 11:33:53
Pasirodo neskiri kas yra GMO ir kas ne. SIulyciau bent jau wiki paskaityt
apie tai ir tik po to kazka rashinet ...

Tavo didziam nustebimui GMO taip pat farshiruojamas pesticidais herbicidais,
shiek tiek kitokiais, modifikuotais, bet taipogi farshiruojamas. Na negi tu
nieko nezinai, kad ir apie monsato kukuruzus a?

Ash dievazi tau patariu pirma placiau pasidomet, paskaityk kokius nors
mokslo populiarinimo zurnalus, apsishviesi, o tai tai dabar kiekvienas tavo
parasytas sakinys shaukte shaukia apie tai, kad shitame reikale ishmanai
tiek pat kiek kalabybishkiu kaimo bobule...