Tema: Re: A.Bagdonas. Apie T.Bitino "Nepriklausoma Lietuva su kariuomene"
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2010-03-17 09:51:59
HA HA HAH,
2010 03 17 09:41
chams, 2010 03 17 08:20
---
Jusu komentare jau yra sioks toks rysys tarp kariuomenes ir gerbuvio. Teisingai pastebeta, kad jeigu visuomeneje toks atgrasus poziuris i savo valstybe, kariuomene, istorija tai DESNINGAI toks pat poziuris yra ir tokios "valstybes" valdzioje. Tai ir yra pagrindine priezastis kodel Lietuvoje kariuomenei skiriama tik 1% BVP. Kada Lietuvos visuomenei IR valdziai nusisikti ant kariuomenes tai tie skiriami pinigai paleidziami biurokratu islaikymui ir "otkatams". Tai pagrindine priezastis kodel buvusiu okupantu kolaborantai panaikino sauktiniu kariuomene. Kiekvienam ubagui vertetu paklausti saves kas susislave visus "sutaupytus" pinigus? Tik klausti nera kaip, nes ubagams kariuomene nereikalinga.
Kariuomene yra indikatorius vykstantiems salyje procesams. Toli eiti nereikia. Imkime Baltarusija. Militarizuota valstybe apie kuria pries metus "Verslo zinios" rase, kad "Baltarusijoje ekonomika augs 10 kartu greiciau, negu Lietuvoje". Ubagu noreciau paklausti kaip cia dabar gaunasi, kad baltarusiai islaiko KELIASDESIMT kartu didesne (kiek kartu efektyvesne nezinau) kariuomene ir PATRIOTISKAI tuo didziuojasi. Tie patys baltarusiai, bet gyvenantys Lietuvoje, cypia, kad kariuomene cia Lietuvoje nereikalinga. Paziurejus i griuvanti kolukiu palikima, griuvanti kulturini palikima, degraduojanti svietima, sveikatos apsauga... kyla klausimas, kad Lietuvoje gyvenanti visuomene cia atsikele pries keliolika metu, siandien jai reikia viska nusiaubti kiek galima daugiau ir tuomet kai nebeliks nieko, isvykti i airijas. Lengva suprasti, kad tokiam uzdaviniui igyvendinti kariuomenes, svietimo, sveikatos apsaugos finansavimas turi buti minimalus.
Ar suprantamai parasiau kodel Lietuvoje ubagai artimiausiu metu taps dar didesniais ubagais? Todel, kad ubagai renka i valdzia tuos, kurie Lietuvos turta visokiais budais stengiasi "isplauti", patys gerai pagyventi ir siek tiek duoti ubagams, kad badu neisdvestu ir TEISINGAI balsuotu rinkimuose. Tuo paciu ateinancios valdzios paveldi vis didesnes skolas ir vis maziau ir maziau lieka ka isplauti. Todel tokiam valdymui BUTINA mazinti finansavima ne tik kariuomei, bet ir svietimui, sveikatos apsaugai... Argi jus to nematote, kad buve rusu okupacines valdzios kolaborantai vis dar iesko budu kaip isplauti tai kas dar liko ir nesiima jokiu veiksmu, kad valstybe butu KURIAMA. Jus PATYS tokia valdzia skatinate taip elgtis. Jeigu is valdzios nereikalausite kad kariuomene butu EFEKTYVI uz skiriamas lesas tai galite neabejoti, kad jusu kiekvieno penkiazenkle skola valstybei artimiausiu metu padides naujomis penkiazenklemis skolomis. Ir tai vyksta. Biudzeto mazinimas praktiskai niekaip neatsiliepe biurokratu elito gerbuviui. Krasto apsaugos sistemoje, pavyzdziui, net "sandelio" profesionalai turi laipsnius, kyla tarnyboje, laukia valstybiniu pensiju nors ju pareigos nieko nesiskiria nuo sandelininko pareigu kitose biudzetinese imonese. Sandelininkams laipsniai reikalingi tik karo salygomis, bet taikos salygomis tokiems "profesionalams" jokiu privelegiju buti negali... Kariuomenes efektyvuma pakelti imanoma tik ivedus sauktiniu kariuomene, o profesionalais palikti tik karininkus, kurie TIESIOGIAI vadovauja kareiviams, o ne "stabuose" sedi. Pagaliau juk Lietuvoje krize - 290,000 oficialiu bedarbiu is ubagu socialinio sluoksnio. Man ju negaila - patys tokia valdzia rinko, tegu dabar ir srebia savo reikalavimus mazinti kariuomenes finansavima.