Tema: Re: Nesuprantu
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-03-14 22:32:38
tipo ruskiu pulkininko snekos tau svarbiau, nei Lietuvos vyriausiojo kariuomenes vado elgesio posukiai?
Na, nenori, neskaityk, gal tavo partneris perskaitys ir man paaiskins, kad ten su tuo Lietuvos kariuomenes generolu nutiko.

Cirkininkai-ruskiu snekos, ruskiu paveiksliukai, kokie ruskiu keliai, dainos, majonezas, o dedasi Lietuvos patriotai. Kitus vatiniais vadina, patys be zvilgsnio i motuses puse ne dienos isgyvent nesugebedami :))))))))