Tema: Re: Nesuprantu
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-03-14 19:58:58
Vadinasi nei tu, nei as nesupratau, kaip ten su tuo Lietuvos Vyriausiuoju kariuomenės vadu gavosi :)))))
--------
Lyg ir Lietuvos vyriausias kariuomenes vadas, lyg ir karjera pradejes nuo Lietuvos savanorio, lyg ir generolas, lyg ir Lietuvos krasto apsaugos ministras.

Bet kazkaip neteisingai  1940 m. rugpjūčio mėn. – 1941 m. birželio mėn. vadovavo Raudonosios armijos 29-ajam teritoriniam šaulių korpusui.

O tikejausi, kad ateisi ir paaiškinsi....Net ačiū iš anksto  pasakiau :)
Kagi , laukiam nurodymų iš Daukanto aikštės. Smalsu ir man.