Tema: Re: Vokieciai vs rusai
Autorius: Audrys
Data: 2018-02-04 11:13:50
nu taigi vokieciai jei butu laimeje butu mokeje vokiskus atlyginimus :D
tiesa pradziai apibereze kas yra vokiskas atlyginimas arijui ir
untermenschams su klumpem.

"Gintas"  wrote in message news:p56i70$uql$1@trimpas.omnitel.net...

Keistas tas Gediminas.

Per tris metus vokieciai nuzude daugiau Lietuvos pilieciu, nei rusai istreme
per 16m? (is tremties buvo ir grizusiu-tad zuvo maziau nei istremta) O stai
vokieciai butu (pagristas spejimas) ir toliau zude, bet rusai juos sustabde.
Tuo tarpu rusai patys nustojo tremti. Vadinasi rusu tremimu skaicius buvo
baigtinis, o kalbedami apie vokieciu zudymus, galime kalbet tik apie tai,
kiek vokieciai "suspejo nuzudyt tik per trys okupacijos metus"