Tema: Re: Vokieciai vs rusai
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-02-01 15:33:50
Rusai, skirtingai nei vokieciai, leido lietuviams dalyvauti krasto valdyme, statyt gamyklas, tiest kelius, pripazino savo nusikaltimus (1956 m. visi nuteistieji reabilituoti.)

Rusai, skirtingai nei vokieciai, ne atsieme Klaipedos krasta, o ji atidave Lietuvai. Kaip ir Vilniu.

Kas yra 1,88mlrd eur, kai Lietuva, dabar vien uz skolos administravima atiduoda KASMET 600 mln eur? Ir kuom susijusi Lietuva su su 1,88mlrd ismoketais islikusiems zydams, kurie dabar issibarste po visa pasauli?

Tad: vokieciai vs rusai?