Tema: Re: Klumpes grybus myyyyli :D
Autorius: Audrys
Data: 2018-01-04 11:22:05
:D aplanko darzeli .....
pasako "nuomone" gauta is vashigtono :D tiesiog nuostabu :D naudinga ....
https://www.lzinios.lt/lzinios/lietuva/lietuvos-prezidentura-brangiausia-baltijos-salyse/203070
160 zmoniu dirba kad parengt apsilankyma darzely :D:D:D

ir idomi tokia valdzia, kuri nereguliuoja "paprastu" (smalsu, kas tie ne
paprasti .... ) gyvenimo ..... tu ne valstybej gyveni be istatymu ar kaip?

"Vitas"  wrote in message news:p2kr5a$khp$1@trimpas.omnitel.net...

Kur čia matai prieštaravimą? Manęs nedomina jokie prezidentai, nei LT nei
RU, nei UK, nei DE. Man patinka Grybauskaitė dėl to, kad nelenda ir nemėgina
reguliuoti paprastų žmonių gyvenimo, t.y mano. Aplanko kokį darželį, pasako
savo nuomonę kokiu klausimu, susitinka su tokiais pat užsienio svečiais.
Puiki prezidentė.