Tema: Re: lipdukas
Autorius: Tomas <apsaugok Ginta nuo durnumo@gmail.com>
Data: 2017-12-07 19:52:25
Mane stebina, kad rusishkos kokybes gerbejo trioboj nera nei vieno rusishko gaminio. Nei repliu, nei trintuko :(
O kad lietuvishku gaminiu neturi tai nestebina - nors gavai bent kelis shimtus gaminiu, paprasciausiai neuzdirbi jiems, per mazhai generoji postu. Nei bulbiu tarkos, nei saules modulio, nei lietuvishko patefono negali ipirkt.