Tema: Re: N. Korean regime will be utterly destroyed
Autorius: vatnykologas
Data: 2017-12-01 08:45:43
aai man tai vis tiek praktiskai nera nieko juokingiau uz visokius panasiai
kaip tu kalbancius ir galvojancius, kad musulmonu atzvilgiu jie yra kazkuom
"geresni" uz amerikonus, kai is tikro jiems lygiai taip pat graziai gerklyte
perpjautu

praktiskai duodu bb nukirst kad kazkur 99.9% taip rasinejanciu patys nera
musulmonai :D net isivaizduoju atomazgine scena, kai toks rasinetojas galu
gale patenka i skerdimo situacija, ir ima myzti, kad, ee nepjaukit manes, as
newsuose uz jus rasinejau, va galit pasiskaityt! o postuose dar randominiai
tor'o IP be irodymu, nesekasi :D bet itariu kad ir kitu atveju vienodai
sekmingai papjauti butu :D

hmm, advokatavimas kartais buna toks nedekingas darbas