Tema: Re: GOST neatlaike
Autorius: Bronco
Data: 2017-11-30 16:47:08
On 2017-11-30 12:14, Linas Petkevičius wrote:
> Prognozės newsuose nedekingas dalykas, bet itariu, kad tokiais tempais,
> po kokiu 10 metu, rusu palydovai turetu praktiskai nustoti kristi.
> Nes paprasciausiai nustos juos skraidinti.

Mano prognozė tokia, jog jie per artimiausius porą metų visai praras
komercinę rinką krovinių paleidimams į kosmosą. Aišku, skraidys, bet
grynai už savo pinigus ir beveik vien savais tikslais, gal apart TKS.

Nes šiuo metu jų nesėkmingų paleidimų procentas sparčiai artėja link
20%, o tai jau nepriimtini skaičiai komerciniams startams, nes niekas
nedraus krovinių.

O, šiaip, pofig jau tie rusai su savo cccp laikų technologijomis, žymiai
įdomesnis dalykas turėtų įvykti jau gruodžio mėnesį - pirmasis Falcon
Heavy startas. Jei jis praeis sėkmingai, rusai išlėks iš kosTminio
biznio lygiai per tą laiką kaip aš prognozuoju.

p.s. rusai gal ir toliau kels komercinius krovinius dempingo kainomis
sau į didelį minusą, taip irgi gali atsitikti, ypač, jei carui reiks
kokia nors proga piaro, bet tai nekeičia mano prognozės esmės.