Tema: Re: Bazes-nebazes :)
Autorius: sbalen
Data: 2017-11-24 14:01:50
tiesiog politinis reiskinys, kodel butinai "amerika" rupi, ir baikit
pagaliau su tuo leksikonu - vatos, beretes, runkeliai.
draugiskos bazes ? pagal patirti, lietuviai pasirenka viena is
kariaujanciu pusiu (va bank), ir del to zudo vieni kitus, arba pabega.
nepasirinkusius nusauna ir vienos, ir kitos puses "aktyvistai".
nepatinka man vis besipletojanti militarizacija, aktyviai transliuojama,
kad "vis truksta", "dar mazai". Jums patinka. O kazkas, numates nesauguma
ateityje, pakuojasi - cemodan, vokzal, norgen zuvies fabriken.
Raktinis zodis - nesaugumas. Ir jo neuzkamsysi karinemis bazemis. Parako
sandely gyventi niekas nenori. Arba nusipaises save zertva ir taikiniu,
kaip senmerge, laukianti, kol uzpuls, ir atsiprasant, ispis.

"arunazz" <nera@nera.lt> ra?e news:ov8v7b$n30$1@trimpas.omnitel.net: