Tema: Re: Pagelbesiu
Autorius: Gintas <Dieve, apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2017-11-17 15:23:13
butent, kai neturi pinigo, kuri galetum panorejes grazinti pagal pirma kreditoriaus pareikalavima-esi paristas prie trumpo grandines. Lietuva skolinga 40 proc. to, ka uzdirba per metus. Tad buciuos ta, ka nurodys, pirks is ten, is kur nurodys ir sauks ta, ka kreditorius lieps saukt :)

Nematau jokios problemos :)