Tema: Re: Pagelbesiu
Autorius: Gintas <Dieve, apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2017-11-17 10:52:58
ir besiskolindamas kaimynas taip sako :) Ir del skolos jis nepergyvena.

Nepergyvenu ir as del Lietuvos skolos. Juk Lietuvai  kas? Sumoka 600 mln eur i metus ir vel pasiskolina tuos pacius:)  Finale-skola auga, gyvenimas neprasteja.  O stai pedagogams kai reikejo rast 10 mln-buvo pasakyta , kad tai labai dideli pinigai ir ju paprasciausiai nera.