Tema: Re: Juozukas ir viesieji ryšiai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-11-12 19:45:06
Yra minusu - kai pora durneliu uzblokinau, ganetinai nuobodu cia pasidare.
Nei šudų, nei Lietuvos gaminių ekspozicijos pastoviai atnaujinamos...

"Bronco"  wrote in message news:ou9vpr$46h$1@trimpas.omnitel.net...

Už save esu :) Mano alga tikrai nuo to nepriklauso, o jų alga tai čia jų
asmeninis reikalas.

Bent jau aš xuilotrolių "darbinių" treadų savais komentarais
nesuportinu. Rekomenduočiau ir kietiems taip elgtis, nes bandymas žemo
IQ vatnikui ar profesionaliam xuilotroliui ką nors įrodyti yra be galo
kvailas, o gal net žalingas užsiėmimas. IMHO.