Tema: Re: Juozukas ir viesieji ryšiai
Autorius: Bronco
Data: 2017-11-12 18:27:28
Greit ir Juozukui teks atsiprašyt.

Man tai visada atrodo juokingi visų tų menininkų ir meninYkų bandymai
kažką politinio pakomentuoti ir kokį nors politinį pareiškimą padaryti.
Gi, nenusimanai nieko politikoje (tik galvoji, jog nusimanai), nesidomi,
tai ir nekomentuok. Nes jiems tai garantuotas minusas ir jokių pliusų
net teoriškai būti negali. Ką jie be pasakytų, garantuotai užsidarys
kuri nors rinka jų "mianui". O jiems tai yra vienintelis pragyvenimo
šaltinis.

Mes tai čia galim drąsiai savo pilietines - politines pozicijas reikšti,
nes mums nuo to alga nepriklauso :)