Tema: Re: Vokieciu myletojams
Autorius: Gintas <Dieve, apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2017-10-22 14:12:48
P.S. Jei jau paminejai, kad ir lietuviai savo gyvybemis  prisidejo prie okupantu vokieciu isgrudimo is Lietuvos, kaip cia isipaiso tamstos dieduko nuopelnai, spaudusiams vokieciams ranka ir vis girdejusiam:
"gut, gut Tomo dieduk", spausdavo deshine, duodavo reichsmarkiu uzh darba ir draugishkai shypsodavosi.