Tema: Re: Vokieciu myletojams
Autorius: Tomas
Data: 2017-10-22 13:05:53
Kokia cia naujiena, kad buvo holokaustas kaipo toks? Shita visi zhino, ir nesu mates kad kas neigtu.
Bet tu matau atkasei straipsni, kuriame Graikijos zhydas pats pripazhista, jog darinejo duju kameros duris, neshiojo savo tautieciu kunus i krematoriuma, zhodzhiu talkino naciams. O apie rusu kariuomene straipsnyje tai ne zhodzhio, tad nenukrypk nuo temos.
Tai koks tikslas to tavo posto?
p.s. Diedukas neminejo, kad buvo labai suerzintas, tai vel ishsigalvoji eilini karta.