Tema: Re: Karo pad?ties ?statymas
Autorius: Audrys
Data: 2017-10-22 21:54:59
Uzsirauke ko tai tomaszhopis .....  nebeturi ko pasakyt ....

"Audrys"  wrote in message news:osi1hk$p1v$1@trimpas.omnitel.net...

Melas uzdarbio skaiciuose.
http://www.pinigumuziejus.lt/lt/algos-ir-kainos-tarpukario-lietuvoje-2/
"Maisto prekių kainos 1937 m: 1 kg kiaulienos – 1,40 Lt, 1 kg jautienos –
0,65 Lt, 1 kg rūkyto kumpio – 1,85 Lt, 10 vnt. kiaušinių – 0,85 Lt, 1 l
grietinės – 0,95 Lt, 1 l pieno – 0,15 Lt, 1 kg cukraus – 1 Lt, 1 kg bulvių –
0,04 Lt, 1 kg sviesto – 2,60 Lt, 1 kg juodos ruginės duonos – 0,25 Lt ir
pan.
Tais pačiais metais darbinis arklys Lietuvoje kainavo 294 Lt, melžiama
karvė – 157 Lt, riebus buliukas – 50 Lt, višta – 2,35 Lt, antis – 2,55 Lt."

ir tu man aiskini, kad piemuo per metus 300lt plius maistas? t.y. 6 buliukus
arba 2 melziamas karves piemeniui  duodavo ?!?!?!  Jau nekalbant, kad
pinigais isvis labai maza dali duodavo, nes pinigu reikejo mokesciams
sumoket. O daugiau tai mainai vyravo, produktais atsiskaitinejo.

"Tomas"  wrote in message news:oshoo9$ijo$1@trimpas.omnitel.net...

Dviratis - 200 Lt, laikrodis - irgi. Piemens metinis uzhdarbis - 300 Lt
plius ishlaikymas, Berno - 700 Lt. Pusbernio - nzn. Amatininko -
priklausomai nuo gaminio. Tai melas  - kame?