Tema: Re: Na ar ne beprotnamis?
Autorius: Gediminas
Data: 2017-10-16 13:33:18
Tiksliai nezinau. Bet nesugalvoju kam dar ta pakazucha su obuoliais gali
but skirta. Kazkokios info sklaidos priemones turi buti. Be jos pist
smegenis liaudziai nesigautu. Isorinei rinkai eitu raketos, paradai,
pats didziausias siloso bokstas pasaulyje, tik ne obuoliai. Kaip ten
bebutu, Kimo PR komanda tikrai nera visiski debilai.