Tema: Re: Na ar ne beprotnamis?
Autorius: amenox
Data: 2017-10-16 12:57:11
O tu įsitikinęs kad ta vidaus rinka mato tuos obuolius? :) Apie smartfonus
net nėra ko kalbėti.

"Gediminas"  wrote in message news:os0f7g$1u6$1@trimpas.omnitel.net...

Taigi smartfonai yra pindosų išmislas. Tu tik įsivaizduok, Kimas užėjo į
turgų obuolių pažėt. Vyksta eilinis parodomasis show. Ir tik pyst,
niekas blonknoto neišsitraukia. Kažkas ne taip. Panašiai kaip Stevas
iPhona pristatytų su kostiumu. Visų pirma tos nuotraukos yra skirtos
vidaus rinkai, kuri net nežino kas tas iphonas ar diktafonas yra. O Kimo
pastabos kažkur užrašinejamos, reiškias bus daromi sprendimai, jis
rupinasi obuoliu kaina, kokybe ir tt. Na nesiplėsiu, dėl ko tai daroma.
Nemanau, kad jiem patiem tai yra juokinga. O kad mum juokinga, jiem
gilai vienodai.

Buvo praslydus nuotrauka kur ant stalo šalia kimo guli kažkoks
smartfonas. Broko visur pasitaiko. Suprantama. Po kurio laiko Kimas
"lankesi" telefonu "gamykloj". Mums juokinga, jiems ne. Man pati gamykla
daugiau juoko kelia nei blonkotai. Nors kokiam Gintukui sueitų ir toks
fabrikas.

https://www.delfi.lt/news/daily/world/siaures-korejos-vadas-ir-paslaptingas-ismanusis-telefonas.d?id=60596783

https://www.15min.lt/mokslasit/straipsnis/technologijos/siaures-koreja-skelbia-turinti-ismaniuju-telefonu-gamykla-joje-lankesi-ir-salies-lyderis-kim-jong-unas-646-360979